FAQ
 
De ce nu pot rezerva un zbor din lista cu zboruri si tarife gasite?
 
In lista cu rezultatele gasite pot aparea afisate ocazional, din cauza unei supraincarcari a motorului de rezervare, zboruri si tarife care nu mai sunt disponibile. Pentru informatii aditionale detaliate despre zborurile si tarifele disponibile sunteti rugat sa nu ezitati sa contactati consultantii Sunny Holidays prin telefon la numarul 0040 21 311 0572 sau prin email la adresa tickets@esunny.ro .
 
De ce nu pot gasi un zbor anume?
 
Probabil ca nu ai completat corect caseta cu criterii de cautare pentru zborul tau - sistemul de rezervare on-line al companiei Sunny Holidays afiseaza toate liniile aeriene si toate tipurile de tarife aferente. Rezultatele gasite pentru zboruri si tarife sunt afisate in mod crescator in functie de tarif. Ne poti contacta prin telefon la numarul 0040 21 311 0572 sau la adresa de email tickets@esunny.ro .
 
De ce s-a schimbat tariful zborului in momentul rezervarii?
 
Sunny Holidays foloseste un motor de rezervare on-line in timp real - ai astfel acces la zboruri si tarife, vizibile si disponibile pentru birouri de turism si agentii de voiaj din intreaga lume. Companiile aeriene actualizeaza permanent disponibilitatea zborurilor si a tarifelor. Tariful biletului de la momentul rezervarii va fi confirmat iar rezervarea va fi terminata doar dupa momentul solicitatarii explicite.
 
Voi primi o confirmare scrisa a rezervarii zborului?
 
Imediat dupa terminarea rezervarii zborului vei primi un email cu confirmarea rezervarii. Daca nu primesti aceasta confirmare te rugam sa contactezi imediat consultantii Sunny Holidays la numarul de telefon 0040 21 311 0572.
 
De ce Sunny Holidays aplica o taxa de servicii la tariful zborului?
 
Majoritatea companiilor aeriene, agentiilor de voiaj si birourilor de turism aplica o taxa de servicii indiferent de modul in care a fost cumparat biletul - de la oficiul liniei aeriene, de la agentie, prin telefon sau on-line - pentru serviciile de consultanta asigurate. Taxa Sunny Holidays de servicii este semnificativ mai mica decat celelate de pe piata si este aplicata pentru acoperirea costurilor de manipulare a rezervarii - munca angajatilor bine instruiti, administrarea si suportul tehnic al acestei pagini de internet etc. Taxa de servicii include o comparatie cu taxele diferitelor companii aeriene, sisteme de rezervari de hotel si inchirieri auto toate la un loc in acelasi timp.
 
Pot sa rezerv un zbor, o camera de hotel sau o masina pentru o alta persoana?
 
Da, poti rezerva si plati pentru un zbor, o masina sau o camera de hotel pentru altcineva. Tot ce iti trebuie sunt datele personale ale pasagerului respectiv.
 
Pot sa rezerv un zbor si sa platesc biletul ulterior?
 
Da! Sistemul on-line de rezervare al companiei Sunny Holidays iti ofera posibilitatea de a rezerva doar un zbor si de a finaliza cumpararea lui la o data ulterioara.
 
Cum voi sti daca va fi eliberat un bilet clasic sau un e-bilet?
 
Imediat dupa ce ai efectuat rezervarea vei primi un email de confirmare al rezervarii. In acest email este mentionat clar daca va fi eliberat un bilet clasic, de hartie sau unul electronic.
 
In cazul in care atunci cand am apasat butonul de rezervare pagina de internet sau conexiunea la internet a expirat s-a realizat rezervarea sau nu?
 
Daca rezervarea s-a finalizat cu succes, imediat dupa rezervare in maxim 2 ore, vei primi un email de confirmare. Daca nu primesti acest email, te rugam sa contactezi consultantii companiei Sunny Holidays la numarul de telefon 0040 21 311 0572 .
 
Cum sa gasesc cel mai bun tarif pentru zborurile planificate?
 
Iti recomandam sa faci rezervarea in sectiunea "Low cost" - acolo vei gasi zborurile si tarifele oferite de majoritatea companiilor aeriene low cost din Europa. Sunny Holidays te sfatuieste, pentru a obtine un tarif mai mic, sa nu iti planifici zborul, daca e posibil, la sfarsitul saptamanii in zilele de vineri, sambata si duminica. Cele mai bune tarife le vei gasi in celelate zile ale saptamanii, atunci cand nu este atat de aglomerat. Te rugam sa iei in considerare urmatoarele:
   - Planifica zborul intruna din zilele care nu sunt de varf - luni, marti, miercuri sau joi
   - Rezerva zbor dus-intors
   - In cele mai multe situatii este mai avantajos sa rezervi zborul cu mult inainte de data plecarii
Te rugam sa ai in vedere faptul ca majoritatea tarifelor low cost si a ofertelor speciale sunt nereturnabile si nu pot fi modificate, asa ca nu le vei mai putea anula sau schimba.